söndag 25 januari 2015

En händelserik helg

Vilken härlig helg vi har haft med mys och nya upplevelser. På fredagen åkte vi till Castaway för att njuta av deras goda drinkar vi har ju några favoriter där. Det smakar också gott att få popcorn till. Sen fick vi en fin solnedgång på restaurangen Rann.
På lördagen var vi på vår hemliga strand och hade det riktigt härligt. På eftermiddagen var det dags att ta the publish buss till Krabi och det är en hisnande tur. De kör som om det var en rallytävling, varje bil ska om till varje pris och man är lika glad varje gång som man har kommit fram levande. På lördagmorgon tog vi en taxi till flygplatsen för att flyga till Kuala Lampor och sedan vidare till Siem Reap. Vi blev väldigt nöjda med vårat hotell, väldigt mysigt även fast vi inte fick det vi bokat. När vi kom blev vi bjudna på en drink med lime och mynta, det smakade väldigt gott efter en lång resa. På rummet stod en härlig fruktkorg och rummet var smyckat med tempelblommor. Det lilla vi såg av Siam Riep på eftermiddagen bådar gott för morgondagen, det blir spännande!