söndag 18 november 2012

Underbar morgonjoga!

Idag började jag dagen med joga på Relax bay. Jag har alltid tyckt att det har sett lite fjantigt ut och inte alls jobbigt men när min kollega Maria frågade om jag ville följa med så tänkte jag att man får väl ge det en chans. Vilken tur att jag gjorde det! Kl.8.30 stod vi beredda i jogalokalen som hade en vidunderlig utsikt över havet. Efter tio minuter undrade jag om jag verkligen skulle orka hela passet på en och en halv timme. Det var både svårt och jobbigt men väldigt härligt! Tänk så fel man kan ha om joga. Vår instruktör var en tunn amerikanska på ca 60 år men oj vad hon var vig jag kände mig gammal och klumpig i många rörelser, ibland kändes det nästan som man slog knut på sig själv. Jag lovar att detta inte blir sista gången som jag testar detta, kroppen kändes riktigt skön och mjuk efter passet men jag tror nog att jag kan få en del träningsvärk i morgon.
Morgonjoga på Relax bay.

Relax bay en liten underbar strand.


Häftig cykel!


3 kommentarer:

  1. mm, låter ju helt ljuvligt med yoga i den miljön. Relax bay ser ju bara helt fantastisk ut! Där skulle jag kunna se mig själv tror jag! Lycka till med "Yogandet" och du lär säkert ha en fruktansvärd träningsvärk imorgon em.. =)
    //Sofie

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med yoga och i den miljön! Härligt!

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  3. Ser jättehärligt ut Maritha! Tack för brevet vi fick till jobbet! Ska läsa upp det för barnen idag. Fina bilder! Tänker på dig! Kram från Annelie

    SvaraRadera